Dropbox Business

Dropbox Business

Allt teamet behöver – på ett och samma ställe

business-hero-sv_SE-vfl4-NwtK
”Kan du mejla över senaste versionen av offerten?”
”Den har väl du?”
Gemensamma dokument kan vara ett litet helsicke att hålla reda på, men med Dropbox blir det enkelt.

Vi hjälper dig att sätta upp Dropbox för alla på företaget – och dessutom kan vi hjälpa dig att sätta upp ett bra mappsystem. På så vis vet alla alltid vad som finns var.

En extra finess är att Dropbox gör det enkelt att styra behörigheter. Så inte nog med att alla kan hitta det de behöver, de hittar bara det de behöver. Och de gör det från vilken enhet som helst.

Både enkelt och praktiskt

Samordna alla typer av filer

Med Dropbox kan du organisera alla typer av filer. Här samsas Google-dokument, -kalkylark, och -presentationer med Office-dokument, Dropbox Paper och PDF:er. Kan du lagra det på din dator, kan du ha det på din Dropbox.

Samarbete – när som helst, var som helst

Få enkel åtkomst till teamets arbete från datorn, mobiltelefonen eller valfri webbläsare. Har du bara en uppkoppling finns alltid filerna inom bekvämt räckhåll.

Använd dina favoritverktyg för samarbete

Förvara teamets filer – och samtalen om dem – på ett och samma ställe genom att koppla verktyg som Slack, Zoom, eller Teams till Dropbox.

Säkert och bekvämt

En säker, distribuerad infrastruktur och administratörsverktyg för kontroll och synlighet skyddar företagets data i Dropbox.

Vilken blir er Dropbox plan?

Populär
Standard
dropbox logga
kr
120
per anv & månad
  • Lagringsutrymme 5TB
  • Åtkomst varifrån som helst och när du vill
  • Enkel och säker delning av filer
  • Versionshistorik och filåterställning i upp till 180dagar
  • Admin konsol
Advanced
dropbox logga
kr
180
per anv & månad
  • Lagringsutrymme Obegränsat
  • Åtkomst varifrån som helst och när du vill
  • Enkel och säker delning av filer
  • Versionshistorik och filåterställning i upp till 180dagar
  • Admin konsol
  • Nivåindelade administratörsroller
  • Hantering av godkännande av enheter
  • Samlade inloggningar (SSO)

Jobba smart med Dropbox